דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שואב אבק רובוטי - מה מיוחד בו? 

מאת    [ 23/04/2013 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1740 פעמים ]

שואב אבק רובוטי - מה מיוחד בו?

שואב אבק מסוג זה הוא חידוש טכנולוגי במטרתו להקל עלינו את תחזוקת הבית השוטפת. מהיום תוכלו לצאת הבית לעבודה או לסידורים ולתת לשואב הרובוטי שלכם לנקות עבורכם את הבית. שואב אבק רובוטי מסוגל להגיע לכל מקום בבית. כמו כן, הוא מצויד בטכניקת קיר וירטואלי- טכניקה זו מאפשרת לכם להגיד עבורו במדויק  את השטח אותו אתם מעוניינים שהוא ינקה עבורכם. שואב אבק זה מאובזר בחיישנים, שבעזרתם הוא מזהה מכשולים כגון מדרגות.  באופן כזה הוא בטוח לשימוש ללא השגחה מצידכם. שואב אבק רובוטי מאובזר גם במיכל איסוף, כמובן. מיכל זה מיועד להפרדת התכולה שנשאבה בהתאם לגודל: גרגירי אבק במיכל אחד ואילו הלכלוך הגדול יותר למיכל השני.

שואב אבק רובוטי – למי הוא מיועד?

לכולם. פשוט לכולם. כל מי שמעוניין לשמור על סביבת מגורים נקייה יכול ליהנות משואב אבק זה. אבק, כידוע, יש למכביר, ללא קשר להרגלי הניקיון שלכם. לכן, גם אם אתם סטודנטים או גרים בגפכם, וגם אם אתם חיים בזוג עם או בלי ילדים, עם או בלי חיות מחמד, צעירים או מבוגרים- הבית שלכם אוגר לכלוך ואבק- שואב אבק רובוטי יכול בהחלט להקל עליכם את מלאכת הניקיון.

שואב אבק רובוטי בנוי באופן כזה שיש לו שתי מברשות צד, המאפשרות לו לנקות שטח גדול יותר בעת פעולתו. בתחתיתו וסביבו של השואב יש סיליקון המאפשר לו להחליק על פני המשטח שלכם מבלי להזיק לרצפות או לגרום לשריטות. שואב אבק זה מסוגל לשאוב ביעילות רצפות מסוגים שונים: פרקט, שיש, קרמיקה וכמובן ששואב ביעילות שטיחים מסוגים שונים: שטיחים מקיר לקיר, שטיחים בעלי שיער צפוף וקצר, שטיחים בעלי שיער ארוך ושטיחונים. עבודתו של שואב אבק רובוטי היא יסודית דייה שהיא נשאירה את המשטחים שלכם נקיים דיים על מנת לאפשר לתינוק שלכם לזחול עליהם בבטחה.

ומה בנוגע לאוכלוסיה האלרגית לאבק?

אם אתם אלרגיים לאבק על אחת כמה וכמה שעליכם לעמול קשה על מנת לדאוג לסביבת מגורים נטולת אבק, וזו כמובן משימה כמעט בלתי אפשרית אם עליכם לעשות זאת בכוחות עצמכם. שואב אבק רובוטי יקל עליכם משמעותית בעניין זה. שואב אבק רובוטי מצויד במנגנון כזה המאפשר לכם להגדיר עבורו היטב את התחום אותו אתם רוצים שהוא ישאב. אינכם חייבים לפקח עליו או להיות נוכחים בזמן שהוא עובד עבורכם, וזהו יתרון חשוב ומשמעותי בפרט אם אתם אלרגיים לאבק. תכנתו אותו באופן כזה, שתוכלו לחזור בסוף יום העבודה שלכם לבית נקי מאבק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב